Mikä on niin on

Mikä on niin on
Minä olen, kun Sinä olet

keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Minä olen Rakkaus, joka sinäkin olet

Rakkaus hymyilee hampaatonta hymyä ilman hampaita ja helmihampain. Rakkaus juoksee tuulen lailla ja kävelee tuntien jalkapohjiensa lämmön. Rakkaus hikoilee ja tuntee viilentyvän raikkauden ihollaan. Rakkaus kirjoittaa ja puhuu, rakkauden sanoin. Rakkaus on lempeä ja asettaa rajattomuuden rajan. Rakkaus maistaa makean ja suolan, maiskuttaa, ottaen ilmaa makurauhasten mausteeksi - ilmaa ruokaansa. Rakkaus juo mauttoman maukasta ja raikasta vettä, elämänvettä. Rakkaus nikkaa silmää, laskee leikkiä ja numeroita. Rakkaus halaa sitä joka päästää Rakkauden luokseen, Rakkaus ei pakota rakkauteen. Rakkaus iloitsee olemisesta, koska 'minä' on ja "mikä on niin on". 

Rakkaus on elämä, joka sinäkin olet. Rakkaus tuo antamisen ja vastaanottamisen sydämeen, Rakkaus sykkii sydämentahtiin tum ja viivaa. Rakkauden rajattomuus näkee, mikä on liikaa ja liian vähän. Rakkaus kuiskaa ja jylisee tietoisuutta, antaa hiljaisuudelle ja "ei-mitään" muodon. Rakkaus naksuttaa  sormiaan musiikintahtiin ja laulaa, rakkauden kielellä. 

Rakkaus on tuomitsemattomuutta, vastarinnattomuutta ja kiintymättömyyttä - myötätuntoa läsnäolevassa hetkessä. Rakkaudessa on kaikki ja kaikkeus, kun pysähdymme ikuiseen tähän hetkeen. 

Minä haluan vain läsnäoloa, en muuta. Minä olen Rakkaus, joka sinäkin olet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti