Mikä on niin on

Mikä on niin on
Minä olen, kun Sinä olet

lauantai 11. joulukuuta 2010

Kirjoittaja aloittaa, tekijä muotouttaa

Ensin kirjoitetaan, sitten tehdään. Teot seuraavat vakaumustani, joka minulla on. Vakaumukseni on Hetkismi, jonka kautta tietoisuutta on mahdollista levittää keskuuteemme. Haluatko Sinä olla mukana tässä, missä minä jo olen? 

Yhteiskunta vaatii muutosta, se on välttämätöntä. Kasvun aika on ohi, nyt on ulkoisen vakauttamisen aika. Minä olen muutoksessa mukana, ja kun sinäkin olet on siinä voimaa. Sinä olet tärkeä, ihminen on.

Minulle on sanottu, että taloa ei voi pitää jos kirjoittaa vain blogeja. Se on totta, mutta minä teen paljon muutakin kuin kirjoitan. Tämähän on kevyt harrastus, mielekäs sellainen. Elämän tarkoituksesta kirjoittaminen on mielekästä puuhastelua, puuhastelusta kasvaa puutarha jossa rikkaruoholla ei ole sijaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti