Mikä on niin on

Mikä on niin on
Minä olen, kun Sinä olet

lauantai 9. lokakuuta 2010

Elossa

Kävin eilen elossa, vaikka tietenkin olen. Elo on kauppakeskus tässä lähellä, se on loistava nimi kauppakeskukselle. Välillä kaiuttimista kuuluu: "Olet elossa". Elossa oleminen ei pääse unohtumaan minultakaan, kun kuolen joka hetki menneelle.

Elossa on monia kauppoja; elon kukka, elon apteekki, elon halpahalli, elon hesburger, elon neste, elon DNA kauppa, elokeidas, elon mekka, elon lemmikkijuttu, elon kotipitza, elon kirjakassi, elon terveyskioski ja paljon muuta. Hauskaa olla elossa.

Parkkialueella minua lähestyi keski-ikäinen, verkkareihin sonustautunut mies. Hän puhui melko hyvää suomea, aksentti ja myyntitekniikka kuitenkin paljasti hänen olevan kotoisin muualta. Romani, Romaniasta kauppasi minulle venäläistä yökiikaria. Sanoin, etten tarvitse yökiikaria. Sinnikkäästi mies kuitenkin jatkoi kaupantekoa, jolloin jouduin sanomaan hänelle toistamiseen että minulla ei ole tarvetta yökiikaroinnille. Minulla on kissa, joka johdattaa minut perille yöllä - jos yöllä liikun. Mies nauroi, taputti olkapäätäni ja sanoi ymmärtävänsä - lähti pois. 

Niin, romanialaisilla on kiikarimania. Heitä on paljon, kaikki olivat elossa ja kaikilla oli kiikarit kaupan. *_*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti