Mikä on niin on

Mikä on niin on
Minä olen, kun Sinä olet

maanantai 2. toukokuuta 2011

Pidä huolta

Toisten huomioiminen niin työssä kuin vapaa-aikana on tärkeää. Ihmisen pitää pyrkiä hyvyyteen, se on hyvä tavoite. Joskus mietin, että hoitaminen on maailman tärkeintä, koska sen voi laajentaa kaikkeen tekemiseen. Ihmisten hoitamisen käsitteen voi laajentaa koskemaan kaikkea, arkea ja pyhää, asioita ja ihmisiä.

Rakkaus ja sen moninaiset asiat kuten kauneus ja hyvyys lähtee sisimmästä ulkoistuen muotojen maailmassa, jossa olemme. Elämä on, ja Sinä olet - kun olet 'minä olen'.

Kaikki tapahtuu tai tapahtui, aina tässä hetkessä - sen pitäisi olla meille merkkinä siitä että se on ainoa keino löytää Elämän tuntu - Elää Nyt.

2 kommenttia:

  1. Kyllä. Tila, josta kirjoitat on luontainen kun sisäinen minä on astunut esiin. Se, että hyvyys on tavoitteena, on jo matka sinne minne olet menossa. Opasviitta, jossa lukee "olet jo perillä".*_*

    VastaaPoista