Mikä on niin on

Mikä on niin on
Minä olen, kun Sinä olet

sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Oletko jo tumpannut vai tumppaamassa?

Niin, teetkö sen muiden vai itsesi tähden? Minä olen havainnut, että parhaat jutut ja ykseyden tunne tulee yhteisestä hengestä. Tupakkaporukka on samoilla "lauteilla", alasti ja samanarvoisia.

Tiesitkö, että 1960-luvulla lääkärit määräsivät menthol-savukkeita astmaatikoille? Tiedätkö, että se toimii? Tiedätkö, että lääkärit olivat silloin myös tupakkateollisuuden mainnosmiehiä lääketeollisuuden lisäksi. Markkinat ovat keskittyneet, nikotiinivalmisteisiin. 

Minä en mainosta, minä vain totean. Mitä teetkin, tee se täydellä sydämellä. Hyväksy se täysin mitä teet, älä vastusta. Poltat tai et, hyväksy se ilman painostusta. Ole oma sisin itsesi, kuten minäkin olen. Anna mehiläisen istua jakkaralle, siinä on merkitty paikka imeä mettä - silloin kun sinussa on hyväksyntä.

2 kommenttia:

  1. Tiedän että se toimii ja tiedän että lopettaminen toi minulle astmaoireet takaisin ;)

    Aloitin uudestaan, mutta jossain vaiheessa luultavasti otan taas riskin ja lopetan uudestaan. On siinä terveydessä ja keuhkojen raittiudessa puolensakin =)

    VastaaPoista
  2. Jep, tee niin kuin sydämesi sanoo. *_'

    VastaaPoista