Mikä on niin on

Mikä on niin on
Minä olen, kun Sinä olet

perjantai 22. lokakuuta 2010

Sinä ja Minä

Jakaus keskellä päätä katuja astelen,
on housuni haaroistaan piukea.
Ja parturissa Lissu, on hiukseni leikannut taas;
ne seisovat ja moikkaavat vastaantulijaa.

Sepän liikkeen eteen seisahdan,
näen Rakkauden suussa katajalusikan.
Näen köyhät, jotka ostaa; se saa meidät muistamaan,
että sulla ja mulla, ois jotain parempaa.

Sinä ja minä liikkeellä valoissa,
sinä ja minä valossa,
sinä ja minä auringonpaisteessa.

Nyt pystyssä kuljemme kaduilla,
on aika meitä liian kauan kiusannut.
Näen ihmiset kahviloissa lipunmyyjänä tivolin,
olemme saaneet nyt kaiken sekaisin.

On tämä hetki kuin hyvä henki, se virtaa vaan,
se airottoman veneen saa liikkumaan.
Vene kohtaa auringon saaren, jota tuulet tuudittaa:
näin sinä ja minä ollaan, ja sinut kohdataan.



Sinä ja minä, me Rakkauden maailman
valoissa kuljetaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti